Oh can we climb this mountain, I don't know?

Jag har seriöst haft den bästa helgen på evigheter!
Kan ju beror på en sak: jag har varit med dom skönaste.
Mårten, Petra, Hansen, Kristoffer, Jimmy och Peder.
Mh-mm-mmh, fan vad roligt jag har haft. Thank you babes.

Igår skjutsade Emilia in mig och Jimmy till stan. Hämtade Petra.
Sen åkte vi till Kristoffer, ja han heter inte Algot för mig mer.
Där fick jag bilnycklarna av hans mamma, hon skrämde mig...
"Det går inte låsa upp på förarsidan.
Och om hjulen gnisslar så är det för att du svänger.
Om bromslampan lyser så är det inget att bry sig om.
Dom brukar funka som dom ska. Sen om..."


Ni kanske förstår att jag var jävligt nervös innan jag såg bilen.
Men det gick bra, ingen dog. En tjäder var dock när att stryka med.

God mat (pizza)
Alkohol
Rök-altan
Poker
Sällskapsspel
Skratt och mys
Men svårt att sova med killar som inte kan knipa käft, haha.
Tack som fan Mårten och hans pappa för den skönaste kvällen!

Petra hade kameran med, så roliga bilder dyker nog upp sen.
Nu ska jag bara chilla lite och packa lite till Tunisien-resan.
DET ÄR BARA 2 DAGAR KVAR!
Mamma har verkligen hybbe.

Oh please, tell me we could clime that mountain. I want you so.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0