If you want to be alone here with me you must understand my weakness, it's the way that he left me

Gårdagen blev till att köra bil bil bil bil. Fram och tillbaka.
Men det var bara trevligt, och det var bra att Carro joinade.
Mindre bra att min bror stänkte öl i hela bilen.
Jala barnunge!
När jag kom hem var jag helt slut och somnade bredvid mamma.

Inatt har jag drömt mycket, drömt om så som jag vill ha det.
Om hur jag vill att det ska vara, och att jag verkligen skulle våga det.
Sen vaknade jag, och samma gamla förvirrade Sara was back. Fan.

Blev en promenad imorse, jävlar vad varmt det var. Nästan så jag dog.
Sen har jag i protest städat huset. Jag hatar hur det ser ut här hemma.
Jag blev galen när mamma hade ändrat lite i möbleringen, men ja lyssna...
En gul fotölj
i vår hall med gröna tapeter
och gröna möbler
sen vinröda detaljer!?

Jag bar genast ner fotöljen i källaren, det blev ytterst lite bättre.
Som jag vet så skulle vi ha renoverat hela huset för 2 år sedan?
Eh, men hoppas pappa slutar med fotbollen så han får lite tid över.

Nu sitter jag vid lillebrors dator, ska strax hoppa in i duschen yeah.
Sen är det fullspäckat hela kvällen. Brynäsmatch och Sverigematch.
Och några fulla kompisar på det som vill ha skjuts, haha det ska vi ordna.

Jag vill våga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0