Ibland är det bara för svårt att säga nej istället för ja

Torsdag och en kort dag i skolan, fick skjuts hem runt 13:00.
Jag kände mig så pass kreativ då att jag lagade egen lunch.
Wow, det händer verkligen inte ofta. Men ungefär lite då och då.
Kokade lite pasta och gjorde en sås till. Mer avslöjar jag inte!

Mot kvällningen blev det en liten bilfärd in mot stan, sen hemåt.
Kollade på Ps. I love you med Johanna, Carro, Sara och Stina.

Mer kan jag inte skriva, jag känner mig tom. Så jävla besviken.
Och allt är mitt fel, mitt egna fel. Mina egna dumma vägar jag går.
Önskar att allt vore så himla mycket enklare. Inga rätt och inga fel.
Förstår mig verkligen inte på mig själv, jag vet inte ens vad jag gör.
Fast jag vet... vet att det är något med dig som får mig att drömma.
Om hur. Om när. Om var. Om att det skulle vara så jävla bra. Kanske.
Och sen fick jag ett slag i ansiktet för allt var så svårt. Tji fick jag.
SNIPP SNAPP SLUT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0