I want to look into your eyes and see all that we could be

Fyfan vilket härlig dag! Ganska längesedan jag kände så.
Inte för att jag gjorde något jag borde ha gjort, men endå.
Gick på stan med mamma, drack lite kaffe och bara myste.
Köpte en blå tröja gjorde jag också, fast än jag är fattigast.

Ingen vet hur jag ska få mina 750 kronor att bli 2.000 i fickpengar?
Det blir till att klura lite extra på den du. Kommer nog lösa sig.

När jag kom hem blev det duschen dirr, sen åkte jag mot stan.
Stannade på OK och sopsorterade först. Fan vad bra alltså.
Tanten som också var där kollade på mig med kärleks-ögon.
Hon tyckte nog att jag var sjukt duktig som sorterade mina sopor.
När jag var klar rullade jag vidare till stan, till ALgot och Jimmy.

Sen kom även Petra, Peder, Hansen och Mårten. The gang samlat.
Drog ner på Kvantum och köpte tacos som vi sedan fixade till, mmm.
Planerade lite studentresa, jag tror att det blir Bulgarien? Trevligt!

Blev även lite promenix, gungning, spel, skratt och allmänt chill bara.
Frågan är varför vi inte umgås oftare, får bli ändring på det där snarast.
OCH DET BLIR DET IMORGON KAN JAG LOVA! Ja som fan att det blir.
Vi ska hem till Mårten och "festa" och sen sova över. Samma coola gäng.

Nu ska jag sova, länge också. Måste ju tagga innan man ska till Bergsjö.
Dina ögon.


Kommentarer
Petra

Vi borde umgås mycket oftare! ändrig ändrig!

Just nu hatar jag min innebandy........

2008-10-18 @ 00:18:14
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sara

Mycket mycket mycket oftare! Men hmmm, går det inte att lösa på något sätt? Vore ju najs om det gick ju (:

2008-10-18 @ 00:38:09
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0