I find it hard to trust, not only me, but everyone around me

Efter ännu en meningslös kväll framför datorn vankas det sömn.
Jag sa åt mig själv redan klockan 19:40 att jag skulle lägga mig.
Men tiden flög visst iväg och timmar känns som ynka minuter?
Ja ja ja, det finns inte så mycket annat att fördriva tiden på endå.
Aj fan vad jag ljuger nu. Nästan så att jag tror på mig själv faktiskt.
Tänkte för ett ögonblick att "fyfan vad lite jag har att göra, tråkigt"
Jag borde ju göra en massa saker... Städa, plugga, sova, tvätta osv.

Eftersom jag inte lydde mig själv, eller heter det löd mig själv?
Anyway, eftersom jag inte gick och la mig tidigt så blir det nu istället.
Bara lägga mig. Slappna av. Tänka. Försöka få någon ordning på allt.
Och försöka komma på varför allt och alla är så jävla off ibland.

It turned my whole world around but I kind of like it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0