Home sweet home

Efter en vecka i Tunisien har jag kommit hem.
Hem till allt som verkligen är hemma.
Luften, vännerna, duschen, maten, datorn, allt.
Home sweet home.

Men jag har haft det bra där nere i Afrika, det har jag.
Dock rätt pissigt väder enligt mig. Regn och molningt.
Fast solen var väl framme tre-fyra dagar den också.

+
resesällskapet
najs hotell
grymt läge på hotellet (pool, över väg, hav)
havet, inte för varmt och inte för kallt
ölen (även om det bara fanns 2 sorter)


-
maten
alla snuskiga män
regnet
jag fick feber
luften och alla lukter
ingen fin miljö alls

Och helt ärligt... jag åker nog aldrig tillbaka dit.
Det gick bra en gång, och det var den här gången.
Alla äckliga tunisiska män, dom var... ja uscha.
Man kunde inte gå själv ute om jag säger så.
Sen så var det allmänt äckligt där. Heja Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0