Det finns en spänning, ett lugn och en ångest i allt nu som gör att jag kanske trivs

Jag tog en paus i livet nu ikväll. En promenad. Det funkar verkligen så himla bra, jag kommer på mig själv hur jag bara går och inte är någon alls. Bara går utan ansträngning till att vara mig. Alla tankar får flyga runt bäst fan dom vill, och har man lite tur så faller dom till rätta någonstans. Tyvärr är det inte alltid så, men fan, promenader är nog det bästa som finns endå. Speciellt på hösten.

Vad gullig en av våra katter är och tar in ett ekorre-arsel. Om det nu ens var nödvändigt hade han väl kunna släpa in hela ekorren? Undra vart fan överdelen är just nu. Ska bli spännande att krypa ner i sängen nu, ehehehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0