And sometimes you close your eyes and see the place where you used to live

- When you were young.

Jag tycker att utgångar är så jävla överskattade, helt seriöst.
Det är mycket roligare med förfesterna, nästan alltid iallafall.
Igår blev det stadt, jag hade nog lika gärna kunnat vara hemma.
Det är ett faktum, jag kan inte blunda utan att se allt det gamla.
Jag känner mig som världens sämsta människa. Så jävla naiv och dum.
Lite värdelöst. Men tack till mormor iallafall som erbjöd oss sovplats.
Och tack och lov är jag inte bakis idag. Det är något som är guld värt.

Tog en promenad runt kyrksjön med Carolin idag. Var ute i två timmar.
Så himla skönt, så himla behövligt och så jävla innihelvetes bra bra bra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0