You just make me more and more dizzy everyday

Yeapp, that's true. Ingenting att göra I guess. Or borde jag veta?
Det är jag som pratar svengelska så du vet. Jag är så jävla dizzy.
FETASTEBITCHLAPENONYOU.

Dagen i skolan har varit okej, men ganska dryg. Två timmars hål.
Och ett religionsprov. Men med handen på hjärtat så fixade jag det.
Känns bra nog skönt, en grej ur världen. Så skicka hit nästa bara!
Exakt så känns det. Jag har massor att göra, och jävla restuppgifter.

Värdelöst det känns att sitta här och hänga upp sig på sådana saker.
Orka hänga upp sig på skolan och idioter liksom? It's inte okey.
Jag borde ju bara skita fullständigt i dig och sköta skolan utan gnabb.

Fast jag vet hur det slutar. Jag kan bara inte.
Jag kommer sitta där, fortfarande helt dizzy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0