Vi skall icke bekymra oss för nästa dag, utan ta vara på dagen.

Jag sitter och pluggar till religionsprovet imorgon, kristendomen. För första gången känns det inte pina eller helvete, riktigt skönt. Men jag smyg-tycker nog att det är lite spännande med religion. Men historia, samhälle och allt annat kan ta sig i röven. Jävla tråkigt, och värdelöst.

Gud vad jag har skrattat idag, en riktigt bra day. Trots att det är tisdag. Och åkt runt i jakt på pizzerior har vi också hunnit. Jävla skitsaker. Tillslut hittade vi en som inte var full eller hade stängt. Och gott var det. Men bara jag, Jimmy, Hansen, Petra och Peder fick njuta av maten, ehehe! Grattis Mårten till körkortet också. Fan vad najs, nu kan du skjutsa runt på mig jämt, nykter som full. Äntligen kom dagen!

Nej nu ska jag lägga mig en sväng och dunka hello saferide och plugga.


Kommentarer
Petra

skolan är ganska greeeeeeejt! :D

2008-11-04 @ 20:41:19
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sara

Ja när vi inte har svenska med Mea är skolan verkligen THE SHIT :D:D:D:D

2008-11-04 @ 21:16:32
URL: http://sarasaharan.blogg.se/
sbangsaa

2008-11-05 @ 21:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0