När långa nätter inte blir som man vill

Jag vet inte vad som hände imorse riktigt. Totalt lost.
Men jag måste ha gått ner till mammas säng runt 04:00.
Och somnat där. Och sen vaknat och insett att jag sovit över.
"Tur" att jag hade huvudvärk så jag slapp springa till nästa buss.

Jag har iallafall varit duktig idag. Jag har äntligen städat mitt rum.
Okej, jag brukar faktiskt inte ha stökigt och äckligt där speciellt ofta.
Men nu var det grymt snuskigt. Även att pappa påpekade det, dåru!

ÅH
Jag vill få lust med nånting, bli riktigt taggad inför något. Ja men du veeeet.
Men grejen är den att det inte finns något sådär whehey att längta till.

Eller så är grejen att jag kanske har för höga krav? Ja man undrar ju.

Jag vill se mig själv när jag sitter där efter studenten.
Hemma hos mamma och pappa.... Arbetslös.... Odräglig....
Har inte ens råd med schampoo... Käkar nudlar... You name it...

Då önskar jag nog att jag inte var en sån gnällfitta i gymnasiet!
För man har nog det rätt jävla bra. Men man är för bortskämd för att inse.
Tänk på alla fattiga barn i Afrika. Man borde inte vara ett dugg missnöjd.

Den klassiska intalningsmetoden.
Plz då funka på mig!


Kommentarer
Petra

Undrar hur boysen har klarat sig utan oss idag?

2008-11-18 @ 14:30:34
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sara

Jag kan tänka mig att dom har det förjävla trist! Nästan så att jag tycker synd om dom!

2008-11-18 @ 14:42:21
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0