Som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst, vilken kärlek som helst. Hur som helst.

Men jaha? Redan slut på ännu en helg, fyfan vad sjukt.
Allt går så jävla snabbt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Tur att jag har haft en jävla chill helg med mycket sömn.
Behövdes kan jag lova. Fast är jag nå piggare eller? Njae.
Hoppas att jag är lika trött ikväll så jag får söva müche.

Nyss var my dear kusin och moster här. Vi slog in mormors paket.
Till julklappskalendern. Hon har då snälla barn och barnbarn hon...
Fast mest najz är att jag också får en julklappskalender även i år.
Och så förblir det fan tills jag blir 20 år.
SÅDETSÅ.

Snart ska jag iväg till stan och gymma med mamma och pappa.
Hahah HAHA ha HAHAaha hahaHAHA hur fan ska det gå?

Jaja nu är jag totalt slut.
Hade nog varit skönt och lega kvar i sängen hela dagen :)



Kommentarer
You're dear kusin

haha, då ska jag se till att jag också får min kalender tills jag blir 20! :)

puss <3

2008-11-25 @ 18:33:33
URL: http://friidahellberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0