Som i en gammal sång

Också åkte Johan ut ur idol. Vadihelahelvete!
Inte för att jag är någon trogen idoltittare precis...
Men jag är en 18-åring bland alla fjortizfanz.

Tur att Evelina erbjöd mig och Carro sovplats sen.
Annars hade jag nog vissnat i soffan. Det vore ju synd.
Hos Evelina blev det lite prat och skratt, sen somna gött.
Och imorse hämtade mamma oss klockan 07:30 ungefär.
Mamma tog prover på mig och; jag har inte diabetes. JA!

Fick ett roligt sms igår av en köt jävel som tog bussen till Delsbo.
Om man gör det klockan 02:00 på natten är man rätt sjuk eller köt.
Tråkigt bara att det var min bror och att jag måste hämta han nu...

Men snäll syster som man är så ställer man upp. Han är ju bara barnet.
Sen ska jag åka till stan en sväng. Sen plocka granris. Sen baka. Sen mysa.

Som i en gammal sång där allt blir bra.



Kommentarer
frida hellberg

johan palm är den sämst person som någonsin varit med ihela idol falleruttan! ;)

2008-12-04 @ 15:57:42
URL: http://friidahellberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0