Och jag går i ösregn

Jag är trött på det här nu, på allt.
Vad är det som har hänt med mig?

Ingen ork, ingen ork till skolan, inte till nånting alls.
Jag är fan hemma mer än de värsta skolkarna i klassen!
Vore lite lättare att veta vad som är felet med mig kanske.
Det är så sjukt jobbigt att gå runt och må dåligt utan att veta.
Men ja, jag ber till gud att det inte är diabetes iallafall. Amen...

4:e blonderingen på 2 dagar nu. Nästan rekord för mig det ju.
Men jag bara måste få till min naturliga hårfärg. Säg att det går!
Det är inte blondt, men inte brunt heller. Någonstans mitt emellan.

Vi får se hur det blir med det.
Och med det mesta för den delen...



Kommentarer
Sara

Jag ber också till gud att du slipper skiten, haha

2008-11-27 @ 16:57:45
URL: http://dahlbergsara.blogg.se/
Sara

Just ja, du har diabetes! Är det jobbigt? (Eh dum fråga men...)

2008-11-27 @ 18:08:59
URL: http://sarasaharan.blogg.se/
Anonym

Haha äh. Ja, ganska ofta är det jobbigt men nu minns jag knappt hur det är att inte ha det så man vänjer sig i alla fall :)

2008-11-27 @ 20:59:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0