Nattens äventyr

Gårkvällen spenderades med Marlene och Emilia.
Alltid lika roligt faktiskt. Eller okej, inte alltid kanske.

Marlene blonderade sitt hår och Emilia svartade sitt.
Sen blev det en Ben&Jerry's till idoltittandet. Mumma.
Sen hände det hemska (som jag ändå var roligt)

Vi råkade ut för en knarkare som ville ha cigg och snus.
Han var riktig snuskig mot oss. Och vi låste in oss dirr.
Sen mitt i natten väcker han oss igen. Jag sket typ på mig.
Han bankade nästan sönder lägenheten kändes det som.
Vi klädde på oss och sprang hem till Emilia och sov.
Nu i efterhand skrattar jag åt hela grejen. Men fuck han.
Vi ska ju sova där ensam hos Marlene inatt igen...

Ikväll när alla andra festar och bli fulla och odrägliga
och dumma och osmarta och feta och och och ja...
Så ska jag vara med Emilia och köra lite bil i halkan.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0