Ljug, ljug och kyss mig hårt en sista gång

Ännu en helg har passerat oss flitiga studenter.
Men har jag blivit någe smartare för det eller? Nej.
Eller kanske faktiskt. Fast det handlar om pyttesaker.
Som att jag insett hur gott chilinötter + mjölk är.
Annars har jag inte fått ut så speciellt mycket av helgen.

Jag har mest umgåtts med Marlene och Emilia. Kört bil.
Visst fick vi till några bra'a samtalsämnen, skratt etc.. etc...
Men inget mer liksom.
Tack endå för att ni är bäst.

Och idag är det farsdag. Jag älskar min pappa, mestadels.
Fast han är jävligt pinsam och dum och odräglig ibland med.
Som när han festar med mina jämnåldriga bekanta. Som igår.
Om jag säger så här, han kan säga exakt vad som helst till exakt alla.
MEN HA EN BRA DAG DADDY.

Nu ska jag städa, plugga och duscha. Sen ska jag unna mig mys.
För mina Mary Kay produkter kom igår. Det här ska bli gött.

Allting går sönder tillslut, det är bara en fråga om tid.


Kommentarer
Söderlund

Frågestund

Nu är det frågestund i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu. Hoppas att även du kan vara med och delta i detta om det är så att du har några frågor att ställa.



Kanske är det så att du är ny vid bloggen, och då får du naturligtvis kolla dig runt och "känna dig som hemma" och förhoppningsvis kommer du att få upp ögonen som så många andra för en av de bloggar som som sagt växer snabbast just nu.



Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig söndag!



Mvh

2008-11-09 @ 13:40:26
URL: http://robinsoderlund.se
Söderlund

Frågestund

Nu är det frågestund i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu. Hoppas att även du kan vara med och delta i detta om det är så att du har några frågor att ställa.



Kanske är det så att du är ny vid bloggen, och då får du naturligtvis kolla dig runt och "känna dig som hemma" och förhoppningsvis kommer du att få upp ögonen som så många andra för en av de bloggar som som sagt växer snabbast just nu.



Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig söndag!



Mvh

2008-11-09 @ 13:40:50
URL: http://robinsoderlund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0