Let it come

Jag sitter och lyssnar på gamla Nomy-låtar nu. Minnen!
Tänker på Marlene, nyår, då jag tränade, vinterpromenader.
Måste se till att fixa upp massa saker nu och komma tillbaka.

Annars har jag haft en grymt bra helg, synd att dom är så korta.
Fredagen blev mys med Carolin och Evelina. Ben & Jerrys + film.
Haha okej, filmen var sjukt jävla kass men vi hade det bra endå vi.
Och både jag och Evelina hade en jävla dålig bil-dag faktiskt.
Hon höll på krocka i en omkörning (lite lite mitt fel) och jag snurrade.
Men vi överlevde!

På lördagsmorgonen gick jag i regnet till min moster som har fyllt år.
Trodde jag skulle få bullar, men det blev smörgåstårta, snaps och öl.
Efter det åkte jag med Hansen och Peder på Petras innebandymacth :)

Senare handlade vi på kvantum innan vi åkte hem till Peder, jala skithåla!
Vi gjorde tacos och hade det mysigt ute på altanen. Levande ljus och poker.
Efter maten blev det lite vattenpipa och mer drickande. Det blev lite too much.
Somnade inne på toaletten i 40 minuter, men sen var jag fit for figth again!
Tack för en bra kväll
Peder, Petra, Mårten, Hansen, Algot och Jimmy.

Ikväll blev det mys med Evelina och Emilia, och nu borde jag verkligen städa.


Kommentarer
evelina

haha, det var inte menat att vi skulle dö idag, tack för det! :) men det var fan ingen bra bil-dag.



2008-11-17 @ 20:55:35
URL: http://evelinahagstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0