Just take my hand and show me something new and something real

Ojsan, hehehehehehehehe...
Jag råkade skolka från bilden idag.
Och bara råkade hamna på donken.
Sen gick jag därifrån med en cigg i käften.
Efter skolan blev det ytterligare ett donkenbesök.
Och nu trycker jag i mig godis och pluggar inte alls.
DET GÅR BRA NU.

Nej men skämt å sido, vad hände med min nystart?

En bra sak är iallafall att jag känner mig lättad.
Jag behövde verkligen få veta det där jag fick veta.
Och jag behöver allt stöd för att våga bygga upp nytt.
Så jävla underbart att jag har mina vänner. VÄRT!

Just nu längtar jag bara till helgen, mest till lördag.
Då blir det chill med det gamla goda gänget i klassen.
Ska supa och röka på tills vi somnar på Peders altan :)

Tänk om.


Kommentarer
Petra

Man kan strata om när som helst.

Och just nu kanske inte är det bästa tillfället bara?



Lördag blir det röj! :D

2008-11-11 @ 17:41:36
URL: http://petrahh.blogg.se/
sara

Ja, jag håller med! Och yes, fyfan vad röj vi ska ha :D

2008-11-12 @ 15:46:06
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0