Just another sunday before the fuckin' monday

Tur att det har varit en trevlig helg iallafall, coollugn.
Igår hade jag och Emilia fullt upp med fylleskjutsningar.
Och före det myste vi lite med Jimmy, te och gamla filmer.
På natten skulle jag och Marlene sova hos Marlene, men...
Det slutade såklart med att vi gick till Emilia och sov där.
BLIR SÅ OM MAN ÄR KNARKRÄDD.

Idag har det varit en chill dag med Marlene och Emilia igen.
Sen fick Jimmy skjutsa oss till Ljusdal fram och tillbaka bara.
Tur att det blev en Ben&Jerry's i bilen hem. Eller vafan... tur?

Nu ska jag sova och invänta den där jävla måndagen. Efter lovet.
Åh, det låter så ännu mycket värre. Men jag har saknat my m8s.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0