Jul, jul, strålande jul, glans över vita skogar

ÄR DET FÖR TIDIGT ATT PLOCKA FRAM JULSAKER!?

Bara undra, för jag är jävligt söggen på att göra det nu.
Jag längtar ihjäl mig efter ljus och röda fina grejer, mmm!

Well, gick det bra för mig på svenska nationella eller?
No shit... Jag kommer att fixa fest om jag får G.

Hur som helst så är det gjort nu. Oviktigt som fan.
Nu är det bara den muntliga delen kvar, ännu värre.
Jag längtar tills våren när dom andra ska göra detta.
(Då har jag en sån jävla skadeglädje)

Drog en runda på stan med mamma och mormor sen.
Käkade lite tacos och köpte tights och svarta örhängen.
Nu vill jag såhåhåhåva.

Måste även lista ut något som får mig att stå ut till helgen.
Det skulle vara det där med att plocka fram julsakerna då.
Men jag gissar på att det är lite för tidigt. Men spela roland?
Hähähä!

Ge mig helg.



Kommentarer
Petra

Jag bjuder på en fetare fest om jag får G.

2008-11-12 @ 15:55:42
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0