Jag tittar upp mot ingenting

Känner jag mig deppad?
Eller känner jag mig deppad?
Deppad.

Jag har massor att göra, ingen ork och ingen lust.
Jag har massor av känslor, men inget jag kan styra.

MYSIG PÅMINNELSE :
- Svenska nationella proven
- Engelskabok som ska läsas ut
- Ett missat prov i psykosociala-kursen
- Redovisning om vargen i Bamse (???)
- Redovisning om förkortningar
- Redovisning om ADHD
- Redovisning om mani
- En jävla egen bilduppgift med redovisning
- Redovisning om Antikens idrott
- Inlämningsuppgift med fakta om Antiken
- Redovisning om stress
- Skriva loggbok till projektarbetet

Yes härligt, sex jävla redovisningar och prov och skit.
Och även att jag gått från MVG till G+ i en kurs. Vad gör jag?
Jag ångrar mig djupt att jag inte valde fritidsinriktningen, jao.
Nu skulle jag behöva gamla tider. Lycka, värme och peppning.

Varför känns allting konsting och så hopplöst?



Kommentarer
Petra

omg. jag ska bara göra 4(?) saker av det där... :P

2008-11-06 @ 21:17:57
URL: http://petrahh.blogg.se/
evelina

jag vet hur det känns, men vi kämpar och blickar mot ljuset, om det går.

2008-11-07 @ 12:54:27
Marlene

Usch, lät inge vidare. men skönt när det gjort allt sarri :)

2008-11-07 @ 17:59:41
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/
Sara

Bra att ni tycker lite synd om mig, det behöver jag! (behöver fan er åh) Och Petra, du kanske förstår hur innerligt mycket jag ångrar mitt inriktnings-val? Jag vill dö, nästan :P

2008-11-07 @ 23:46:59
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0