Hej jag heter Sara och jag har 500 kronor i min plånbok

Därför suger det skapligt hårt att November blir/är en dyr månad.
Denna lista är ett personligt påhopp på mig själv. Fan Sara, jobba?!

Studentmössa 500 :-
Escadaparfym från taxfreen 349 :-
Handpenningen till studentresan 900 :-
Mary Kay hudvårdsprodukter 1200 :-
Jag måste såklart festa lite några hundra :-
Julklappar som ska inhandlas en jävla massa :-
Mitt samvete när jag lånar bilen långt, bensin 500 :-
Jag måste måste måste köpa ett par vinterskor 800 :-

Om jag räknar rätt så räcker inte min 500-hundring?
Så det betyder att det inte blir några nya kläder för mig...

Tur att jag har lyckats bocka av några skulder, men klurigt blir det allt.
Jag måste nog skaffa ett jobb. Ja det måste jag. Undra bara vart, shit.
Nu ska jag lägga mig och läsa den där boken på engenska, vilken pina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0