Förr eller senare blir det som du trodde, eller som du inte trodde

Fredagskvällen är nu snart över. Min blev coollugn.
Men jag kan ju inte säga att jag har varit bäst idag...

1. Försökte få Carro att skolka med mig klockan 11:20.
3. Smet iväg hela 45 minuter tidigare från bildlektionen.
2. Klippte engelska lektionen (den som var viktigtast)
3. Köpte en Ben & Jerry's och åt upp den på 20 minuter!
4. Köpte massor av chips och dipp och åt så jag dog.

Men jag gjorde något idag som väger upp allt det dåliga.
Jag gjorde klart historia-uppgiften om Antiken, i godan tid.
Sen började jag lite smått med mitt tal till svenska nationella.
Det var bra.

Plus att jag har myst med lillebror, Carolin och Emilia ikväll.
Kikade på idol (jag röstade på Johan tre gånger) och åt.
Sen blev det en liten promenad innan vi spelade sällskapspel.
Haha, det låter som en extremt tråkig kväll. Men så var det icke.
Och nu är jag så trött så jag håller på att somna här på dirren.

Bäst att lägga sig.
En fågel viskade i mitt öra att det är en dag imorgon också.
Och att jag måste vara fyllechaffis åt mor och far. GK (görkul)

Och förr eller senare måste man ge upp eller ta nya tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0