Det finns inget bra svar på en dum fråga

Nej precis.
Annars vore det väl endå lite för enkelt?
Ja fyfan, det ska vara utmaningar! Svåra jävlar!
Helst ska man behöva offra lite blod för att lyckas.

Ja, en så´n skulle man vara.

Jag behöver få ta upp mina julsaker nu, okej!?!?!?
Jag får hybris. Jag måste måste måste gör det snart.
När som helst kommer det, jag lovar.

Jag gjorde inget vettigt på skolan idag, hade kunnat skolka.
Men för att stilla mitt dåliga skolk-samvete åkte jag dit. Brare.
Och nu är jag hemma igen. Det bara kliar i fingrarna på mig...
JUHUHUHUUULSAAAAAKEEEER KOM.

Nu ropar mamma att det är mat.
Sen kan det hända att jag pyntar mitt rum och dunkar julmusik.
Jag hoppas du förstår att jag är jävligt söggen. Jag har sagt det va?

You take away the old, show me the new.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0