Det fanns stunder när hon visste hur det skulle vara

Här sitter jag.
Inte vid min dator, eftersom den är o-startsvänlig.
Och träningsvärk utav bara helvete har jag också.

Tränade ju igår för första gången på 17 år, eller nått.
Det känns asbra. Nej okej, men det är en bra början.
Jag önskar mig en boxningssäck i julklapp så ni vet.
Och det gamla vanliga... En bil, en lägenhet, en hund osv.

Annars har det varit en ovärd måndag. Det snöar för müche.
Och inget vettigt har jag gjort i skolan heller, men det är ju okey.
Det var inte okey att brandlarmet gick idag. I denna kyla...
Somnade framför elden när jag kom hem. Med frusna hallon, mmm.
Najz kombination dä åh!

Nu ska jag nöta litta gamla Winnerbäck låtar och fundera.

jävla
värt

det
finns
inte
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0