But you're just a boy and you don't understand

Härligt med skola igen. Livet är på topp och det regnar plugg över mig, jag trivs som fisken i vattnet. Självklart är jag ironisk nu, hahah HAHah hah HAHA ha... du fattade va? Jag kommer att avlida utav pluggstress en vacker dag. Men jag ska försöka hålla ut in i det längsta, jag kanske klarar dom här 6 eller 7 månaderna som är kvar. You go Sara!

Nu ska jag lyssna på julmusik, jag har fetaste julhybben nu.
Sen ska jag plugga religion och svenska. Och städa mitt rum.
Fan vad jag ska ta tag i mitt liv nu. Jag ska verkligen gå in för det.
Men känner jag mig själv rätt så fastnar jag här. Och tänker på dig.
Fan där fet-sprack det på dirren. Kan någon bota mitt naiva jag, tack?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0