Världen är liten

Igår blev det en liten förfest hemma hos Marlene här i Forsa.
Jag, Emilia, Johanna, Marlene 1, Marlene 2, Carolin och Martin.
Sen skulle vi ta bussen till stan, men ett litet pucko kollade fel tabell.
Haha, tur att Johannas mamma är bra nog snäll och skjutsade in oss!
Där gick vi på en annan fest, men Marlene kände sig obekväm så vi gick.
(HAHAHAHA) Vi hängde då med Marlenes syster och hennes vän ett tag.

Sen ute på stan var det fullt av folk eftersom det var crousing, trevligt.
Vi träffade ett gäng killar som vi började prata med, jävligt trevliga faktiskt!
Sen kom vi på hur jävla liten världen egentligen är. Men det var coolt.
Dom kom från Gävle och frågade vart vi kom ifrån. Ja hur förklarar man?
"Vi kommer från värsta stora staden som heter Forsa, ni vet den va..."
Men konstigt nog så svarar en av killarna : Jaha, vart då i Forsa?
För jag har en kusin som bor där, Maria och Daniel heter dom.
Dom bor i ett rosa hus och har ett barn som heter Jesper.

Först svarade vi : Njae, det vet vi nog inte vilka det är. Sen slog det oss.
Det är min grannar, som bor i huset som Emilia bodde i förut. HAHA!
Roligt blev det allt, och sen blev det att vi var med dom halva kvällen typ.
Och Emilia tyckte det var så kul så hon hoppade in i taxin med dom sen!
Det gjorde jag med, men i sista sekund kom jag på att jag skulle jobba idag.
Kollade på klockan och insåg att sista bussen hade gått för någon timme sen.
Satt ute och frös med Marlene, Thony och Marcus och försökte ta oss hem.
Klockan 04:20 ungefär fick vi äntligen tag på en taxi, klockan 05:00 somnade jag.
Sen var det bara att kliva upp klockan 10:45 igen för att åka iväg och jobba lite.
(Och yesbox jag åkte, kände att jag verkligen inte pallade cykla denna söndag)

Nu har jag jobbat klart för den här helgen, men imorgon kör det igång igen.
Snart blir det tacos, dusch och lite läsning innan jag slocknar tidigt som fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0