Utbränd

För första gången någonsin känner jag mig utbränd pga jobb.
Inte för att jobbet är krävande eller så, bara det att... ja lyssna:
Jag jobbar varje dag, och nu kommer det en jäkla värmebölja.
Tajmat liksom. Och Marlene vill ha med mig ut till havs på Lördag.
Men jag vet ju att det faktiskt finns någon som heter sjukskrivning.
Eller snarare "sjukskrivning" kanske, vi får se hur det blir. Hihihihihi.

Även att jag är trött på att vara trevlig hela dagarna, det tär rejält på en!
Hej. Ja visst. Absolut. Varsågod. Nej jag förstår. Tack. And so on.
Men jag har ett jävligt bra knep, som får en att känna sig lite ond sådär.
Efter en kund har gått säger jag en dum sak varje gång, "hejdå jävla fetto"
Jag vet att det är sjukt, men man blir jävligt less på vissa som tittar förbi.

Andra får dock gärna kika in fler gånger, jag blev seriöst skakis idag.
Det känns lite pinsamt. Men förjävla underbart. Det driver mig framåt.



You make my day. (Dock inte godiset, haha)


Kommentarer
Marlene

det blir bra, lallaalalalaaa!

2008-07-25 @ 11:00:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0