Sommarkväll



Vilka två underbara dagar jag varit med om nu, otroligt nöjd faktiskt.
Jag menar, det är inte alla som får jobb och sommarlovskänsla att gå ihop.
Marlene skulle ut på ett långt rullskidspass så jag följde med henne på cykel.
Från Forsa, via Iggesund och senare mot Idenor. Jävligt långt pass blev det!
Men vi tog oss ut till Marlenes sjukt mysiga stuga ute vid havet, blir det bättre?

Joel skjutsade runt oss med båten, vi låg på en surfingbräda och hade roligt.
Eller ja, vi ramlade väl av ganska mycket (hela tiden) men det var varmt i vattnet.
Sen grillade vi med Joel, Mats och Karin. Jag smakade gädda, haha vad läskigt.
Sen gick vi in och spelade kort, skrattade och somnade. En jävligt perfekt kväll.


Kommentarer
marlene

förjävla bra och mysig. måste göras om, allra helt nu när vädret är på topp!

2008-07-25 @ 11:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0