Perfect

Det har varit en underbar dag, om man bortser från att det blåste.
Jag fick seriöst trampa i nedförsbackarna när jag cyklade till jobbet.
Lite jobbgit. Men själva arbetsdagen gick bra, ganska lugnt med kunder.
När jag cyklade hem fick jag sällskap x 3, vi borde sett riktigt roliga ut.
Marlene först, superseriös på rullskidor.
Emilia strax efter cyklandes i bikini.
Sen cyklade jag med tjocktröja och ryggsäck. 
Och sist åkte Jonas på moppe.

På kvällen blev det en mysig biltur ut till havet med Johanna, Emilia och Marlene.
Vi badade, fikade, spelade kort och kollade på allsång på skansen i en stuga.
Det är så riktiga sommarkvällar ska se ut, att få mysa med dom man gillar mest.

Nu blir det sova med Melissa Horn, jag fattar inte att hennes texter berör mig så.
Imorgon tänkte jag vakna utvilad. Bara min granne också kunde sova lite längre!?
(Han kliver upp klockan 06:00 och börjar arbeta i trädgården då, hallå jag sover)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0