Kebabrulle

Efter en lång och regnig dag på jobbet kom jag hem.
Hem till ett jäkla åskväder, hela huset skakade seriöst.
Då tog jag mitt nya paraply och gick ner till Marlenes place.

Vi cyklade hem till hennes pappa en sväng, sen till pizzerian.
Och jag beställde för första gången i mitt liv en kebabrulle.
Med vitlökssås (vi sa det till och med två gånger i telefonen)
Jag trodde så klart att det skulle vara en succé. Ehm, NOT!
Jag fick en kebabrulle utan vitlökssås, torr och jävligt äcklig.

Så nu är jag sjukt besviken, sitter hemma i Marlenes lägenhet.
Ska nog städa upp lite här nu så vi kan ha lite party här imorgon.
Först ska jag jobba 12:00 - 16:00, men sen blir det supa kan jag lova!
Jag hatar när man säger att man ska supa, men nu är det ett faktum ;)
Jag jobbar dock på söndagen igen, men det får funka endå på nått sätt.

Nu ska jag vara social när Marlene färgar håret på Emilia, jag vill helst somna :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0