Jag vill flytta

Jag vill flytta. Inte för att jag trivs dålig hemma eller något.
Mamma, pappa och lillebror kan vara det bästa som finns!
Men jag vill ha mitt eget lilla ställe, där jag kan bli mig själv.
Jag vill vara stor, vuxen och ha ett enormt ansvar. Jag vill.
Tänk att få använda alla vuxen-grejer man har samlat ihop.
Att komma hem efter skolan och måsta handla och göra mat.
Åh vad mysigt. Fast först och främst läre jag väl skaffa ett jobb.
Men känner jag mig själv så brukar inte jag och pengar funka så bra!
Fast jag ska inte sluta drömma, en vacker dag flyttar jag ut i världen :)

Idag klev jag upp klockan 10:00 och åkte på loppis, yeah!
Dom sålde min gammelmormor & morfars hus och allt innehåll.
Jag hittade lite böcker och saker till min flytt (jag planerar för fullt)
Nu vill jag hitta på något, en lång lång lång promenad vore gött.
Självfallet med Melissa Horn och mina andra bästisar, hihi.

Vad händer ikväll? Det här är ju för fasen min sista sommarlovs-helg.
Det känns lite tungt att mitt sommarlov är över, hur har vädret varit? :S
Men det kommer ju helger. Då blir det bad, sol och fester kan jag lova.

Jag drömmer om dig än, men jag ska ignorera hur mycket jag saknar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0