Hem ljuva hem

Efter en vecka i Borlänge
med fotboll, regn, sol, shopping och magont
är det skönt att äntligen få komma hem
här där allt är som vanligt

Borlänge och Dalecarlia cup var i allafall grymt
Kanonkul 4 av 5 toasters helt klart, lite dåligt väder
Men jag och mamma + våra cyklar var bäst
och vi vet inte vad vi skulle gjort utan dom
Tråkigt dock att jag hade ont i magen några dagar
med det fixade min super-moster lätt
Och seriöst, svep lite Jäger så går det över!

Nu är jag hemma, och jag vill bara sova
Jag har fått en egen ny katt också, Misse
På måndag slutar mitt sommarlov, ett tag
I 5 veckor, sen börjar skolan efter en vecka
Fast jag ska fylla 18 år, det är bra
Och jag sa cykla till jobbet varje dag
det blir bra det här Sara, tänk positivt

Nu blir det sängen med Melissa Horn
Vi var nyss ute på en timmes promenad
och nu är vi så trötta att vi snart somnar
Tråkigt att det är en "stor mygga" i mitt rum
Jag kommer inte på vad dom heter, äcklig iallafall

Jag kan och vill och kan och vill och kan och vill och ska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0