Happiness

Jag har massor att se fram emot just nu, sånt gör mig glad.
Det som blir mest roligt är nog City festen och 18års dagen.
Eller nej, det finns nog inget som klår det här. Lyssna bara!

Den vilda party-liv-veckan i Stockholm med Emilia och Johanna.
"Tänk Sara, vi äter sallad. Bor hos Dennis. Dricker vin och latte"
Vi åker nog dagen efter min födelsedag och kommer hem på lördag.
Och då blir det sista utgången innan skolan. Jag längtar redan, yeay.



Så nu när jag är på så bra humör känner jag att jag vill dela med mig.
Lite bra musik. Säkert hur gammalt som helst. Men nytt för nån kanske.

Pantera - Cemetary gates (old men grym än)
Florence Valentin - Pokerkväll i Vårby Gård
Jack Penate - Torn on the platform
(<3)
The Embassy - State 08 (<3)
Tyler Hilton - Picture perfect



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0