En riktig helg

Nu är det så att jag har en riktig helg framför mig. Gud så skönt.
Egentligen skulle jag ha jobbat hela helgen, men jag tog ledigt.
Bra för mig, men dock lite mindre bra för plånboken. Skitsamma.
Fast hela helgen? Nej på Söndag klockan 12:00 jobbar jag igen.

Men nu blir det en cykeltur ut till Bås där Marlene har stuga. Mmm, hav.
Det är några mil att cykla,
men ack så skönt att slänga sig i vattnet sen.
Vi sover där inatt, och imorgon blir det en heldag med hav och klippor.
Massor av sol, och båtåkning kommer att göra helgen till den perfekta!
Vi sover även där tills Söndagen också, sen får jag skjuts till jobbet igen.
Fan vad jag ser fram emot det här, och gud vad behövligt det känns ja.

TREVLIG HELG, HÖRS EFTER EN UNDERBAR HELG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0