Drömmen

Ja, inatt blev mina drömmar verkligen långa kan jag lova.
Jag somnade klockan 20:00 och sov tills 09:30 dagen efter.
Det betyder att drömmarna om dig malde på i nästa 14 timmar.
Varför kan jag inte bara glömma och ta steget vidare? Som förr.
Då lyckades jag ju nästan ta mig endå upp innan jag drogs ner igen.

Slut på wajn nu, det var iallafall hur skönt som helst att sova så länge!
Och det gick skitbra att cykla till jobbet sen, och dagen gick fort.
Men det regnade som fan när jag cyklade hem, inte så jävla roligt.

Nu skulle jag vilja sova lite, men det vore bara sjukt om jag gjordet det nu :P
Kanske en liten promenad eller en filmjävel då, fan vad popcorn vore gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0