Bra, bara bra

Jo tack, jag mår fint. Jag klarar mig. Jag har det bra!
Hihi, just nu känns det faktiskt så också. Gud så skönt.
Jag vet egentligen inte varför, kanske är det äntligen dags?

Jag har ju mycket att se fram emot.
Min nya mobil ska komma,  jag känner mig som ett litet barn nästan. Det blir mys med tjejerna på Lördag, tänk att lilla Evelina också blir 18 år nu. Bara jag, Emilia och Marlene som är små 17-åringar snart. På Söndagen tar vi vårt pick och pack och drar till Borlänge. Snacka om att det blir mycket fotboll, shopping, bad, sol, mys, och cykling! Ja, mamma och jag tar med oss cyklarna och upptäcker Borlänge. Det ska bli skönt att kunna ta sig överallt med en cykel, kanske att man slipper dom där jävla skavsåren då... Den 14:e Juli börjar jag jobba. Jag ser faktiskt fram emot det, tyck att jag är hur knäpp som helst men har du sett stället där jag ska jobba? Jag ska vara på Hillsta, ystergårn. Jag var där och kikade på teater ikväll by the way och mysigare miljö med gamla gårdar finns nog inte! Det ska bli mysigt att hjälpa till i serveringen, i handelsboden och det bästa av allt - klippa gräs. Och att jag börjar klockan 11:00 är inge vidare tungt heller. Sen fyller jag 18 år och skolan börjar, det blir inte mycket ledigt för min del inte. Efter Hillsta-jobbet väntar ytterligare två veckor jobb. Dock som vaktmästare vilket säkert är kul, men tiderna 07:00-16:00 lockar dock inte. Hoppas iallafall att jag får några helgdagar på stranden och någon rolig fest mitt i allt. Då tror jag att den här sommaren också blir bra! Annars känns det mesta bra, jag känner att jag orkar och kan. Det är det som är viktigast. Kärleken? Äsch, jag är ju bara 17!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0