Att våga

Jag har tänkt mycket idag, och jag skulle aldrig våga lita på dig mer.
Jag visste hur du var. Jag visste hur du skulle bli. Och nu är det like this.
Tur att jag litar på mig själv. Och visst blir det inga fler misstag Sara?
Nej jag skulle inte tro det va, inte så länge jag har mitt lilla förstånd kvar.
Men jag kan fortfarande inte säga hejdå på riktigt. Det steget får vänta.

Annars är det rätt okej med mig, jag jobbar och står i hela dagarna.
Cyklar 1.6 mil varje dag och det känns i benen vill hag lova, spagätti :P
Dock har jag fått sjukt ont i halsen och hostar som fan, mitt i sommaren.
Nu ska jag fortsätta med det jag gör, alltså inte ett skit. Jo, ta in tvätten.

1. Bild på min nya tröja. Har gjort sjukt bra second-hand-fynd idag!
2. Kaninen Kalla på jobbet. Och jag vill inte att det här är sista veckan.

Även att du har lyckats fylla mina tankar hela dagarna, igen. Jag vill våga.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0