Att sova

Ja det borde inte vara någon konst med tanke på hur trött jag är, MEN? Jag kan helt enkelt inte somna. Att jag har börjat tänka så himla mycket dom senaste dagarna kanske inte är så bra endå. Visst ska man tänka, men kanske inte oroa sig så mycket över framtiden som jag har börjat göra. Allt kommer nog att ordna upp sig. Skolan kommer jag nog att fixa, lika så körkortet efter en (ganska lång) stund. Jag kommer förmodligen flytta innan 20 års ålder, hoppas jag. Det där med jobb... Jo visst kommer jag väl hitta ett sånt också. Vad är det mer? Ah just det, en bra och frivillig man finns nog någonstans där ute i världen och väntar på mig. Det gäller bara att hitta dom där spåren som leder rätt och våga följa dom. Bra tänkt Sara, hoppas att jag kan somna en stund nu då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0