You take away the old, show me the new

Äntligen är tisdagen över, den jobbigaste dagen av alla.
Och jag minns inte sist jag stod ut en hel tisdag i skolan.
Men idag var jag duktigt, på många saker också. Det du!

Jag kammade hem ett MVG+ på ett prov, viktigt med plus?
Sen så höll jag mig vaken till en lång svart-vit film till 16:00.
Och jag tog en promenad med Emilia nu på eftermiddagen.
Men nu borde jag ta tag i allt vad plugg och ständning heter!

Nu skulle det sitta fint med litta jullov och färdigköpta julklappar.
Och sömn. Det är ju någon som håller mig vaken om nätterna :p
Men inte gör det mig något inte. Nej tvärtom, det är så mysigt så.

Fast det skrämmer mig hur vissa beter sig...
Vart står ni? Hur tänker ni? Jag trodde jag visste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0