When you realize

Ingen vet hur jävla menspuppig jag har varit idag.
Men ja, allt har ju självklart sina anledningar också.
Usch, jag blir bara så less. Varför? Varför? VARFÖR?
Jag trodde äntligen att den fuckade jävla tiden var över.
Men ett _löfte_ är inte något man håller enligt alla, eller?

Jag skulle bara vilja skrika rakt ut om allt. Få visa ditt rätta jag.
Men då kommer ju mitt, och andras liv, bli ett rent jävla helvete.
Fast jag är inte så sugen på att passa upp på dig längre heller!

Men jag antar att det är såhär det blir när man inte tänker...

Well, jag borde ta tag i allt jävla skitplugg nu.
Jag är inte glad, det kanske märks. Behöver dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0