Och så märker du hur fort det går

Jag har failat på nationella proven i svenska.
Jag har haft utvcklingssamtal, lite hög frånvaro.
Jag har varit hos tandläkaren, fortfarande 0 hål på 18 år.
Jag har försovit mig, men hann i tid till ett prov endå.
Jag har ätit hamburgare, pizza, hamburgare and so on.
Gud vilken fin vecka det har varit känner jag, verkligen ett najz liv.

Men jag har haft mina lyckliga stunder också, och det är tur.
Och jag lyckades köpa tre julklappar idag. Det var då på tiden.
Men det tråkiga är bara att jag har 300 :- kvar nu. Åh sug kuk.

Fast jag vet att det löser sig. Så tänker jag jämt, och det är fan sant.
Nu vill jag helst bara lägga mig ner och vakna vid jul typ. Jag är slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0