När ingen anar vad som sker

                          
Det är då man inte ska tycka att alla är störd i huvudet som inte förstår, jag vet. Men det är inte lätt att bära hundra kilo ångest och besvikelser själv heller. Och ännu jävla värre blir det då mamma och dom på allvar börjar tro att jag lider av adhd eller damp. Jag vet att det är töntigt att skriva om någonting som bara ett fåtal runt omkring mig vet om, men vad ska jag göra? Vem fan mår bra av att stänga in sig i sig själv? Ja, ni får tro att jag har damp, adhd, mens och allt vad det är. Men det är något mycket simpelt. Och något så sjukt och jävligt som jag egentligen inte borde gå runt och bära på ens. Dagens bästa var väl att Bonde-söker-fru-Hanna tillslut valde Elias. And I miss you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0