Jag vill nog bara ändra sanningen

Jag har nyss vart ute och gått med mig själv. Hela tiden lyssnade jag på en låt. Endast en jävla låt som går rakt in igenom mig och bara rör om och trasslar till och reder ut och får mig att leva i en annan värld. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men det är så jävla skitsamma. Det är ju skönt att bara komma bort ibland. Speciellt med Winnerbäck.

Julklappar = CHECK
Julstädningen = CHECK
Julgodisbaket = CHECK
Julgranen klädd = CHECK
Fjärde ljuset tänt = CHECK
Julskivor spelas = CHECK


Men vart fan är min julstämning? Herrejösses, det närmar sig ju. Hoppas den finns!
Så nu ska jag leta fram nejlikor och appelsiner i hopp om att finna den. Sen mysa phett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0