It's taken me so long to do this

Nu är allt julstök över och det blir inget mer julbord på ett bra tag. Inte för ens om ett år närmare bestämt. Jag har haft en mysig jul med bra människor och fina julklappar. Fast på nått sätt kändes det lite annorlunda, allt gick så fort och jag kände aldrig riktigt att julstämningen infann sig som det brukar. Men som sagt, det har väl med åldern att göra. Tack för allt fint och alla som var på fett bra humör hela dagen/kvällen. Skratt är bäst!

Dom senaste dagarna har det blivit mys med babybaby och guitar hero world tour med brorsan. Satan alltså, jag börjar ju lära mig att lira både gura och trummor på expert, haha eller not. Men en vacker dag pissar jag sönt på båda Mattiasarna kan jag lova :)

Nu sitter jag hos min underbara vän Carolin (hon tvingar mig inte att skriva detta). Jag våldgästar hennes säng inatt och imorgon blir det mellandagsrea som fan. Vilken mysig natt hon kommer att få uppleva, hon längtar redan. Men först ska vi göra någe keuwligt.

Du är fan den finaste jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0