I don't wanna be without you

"Är det Jessica som inte ha nå liv? Jeeeeeapp" Jag pratar fan alltid i sömnen med Carolin, och det är konstigt eftersom jag adrig annars pratar då jag sover. Men det är säkert roligt att lyssna på all skit jag får ur mig. Men en av mina drömmar jag drömde inatt var verkligen en hemsk mardröm. Jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva det.

På stan köpte jag lite nödvändigheter bara, vilket är mycket olikt mig när jag har mycket pengar. Och resten av dagen har bara varit fett chill med lite mys och sådär.

Snart ska vi gå ner till min moster och bada utebadkar och käka mat. Kan nog bli riktigt mysigt det. Sen ska jag gå till Carro och hoppas att vår bäste killkompis dyker upp. Om inte irl så får han komma i våra drömmar och planer, höhö. Fyfan vad rolig jag är alltså.

Och imorgon blir det en dag i gävle, sen ska vi se Brynäs.

Miss you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0