I always hear this voice inside

Herre gud vad jag känner mig taggad nu! Allt har gått som en dans idag, så nu slipper man oroa sig inför onsdagen. Jag, Johanna, Carro, Evelina och Sara träffade "hällan-gubben" idag, och han visade oss runt i lokalen. Sen åkte vi och köpte allt möjligt som vi behövde. Konfetti (stavning), muggar, dukar, maschaller (stavning), chirre, skålar, dricka och lite annat. Och servetter! Det viktigaste av allt, haha. Bara 2 dagar kvar nu!

Jag fick även tag i en nyårsklänning, så nu är jag ännu 500 :- fattigare. Men det ska jag inte hänga läpp för nu inte, studiebidraget rullar in nu det också. Och hade jag ens förväntat mig att jag skulle spara pengarna? Nehejdu. Det krävs lite träning det :P

Nu ska jag upp och lira lite med GH, men jag är lite arg på min bror som har tagit med sig minneskortet och world tour till Frida. Det betyder ju att jag bara har en gitarr kvar här, och inte kan spara. Vilket i sin tur betyder att jag bara kan spela typ 6 olika låtar.

Nej nu kliar det i gh-fingrarna, måste öva så jag kan pissa på Hansen när han kommer!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0