Hur var det nu det var?

Åååh, ibland älskar jag verkligen mig själv :D :D
Inte riktigt kanske. Men jag blir helt _stöss_ ibland.
När jag är som söndags-tröttast så chockar jag sönt.

Städar, tvättar och pluggar som ett as. Plötsligt händer det.
Ingen vet hur skönt det är att ha 2 Solwind-uppgifter helt ready.

Puss på mig själv Sara, bra jobbat. Jö sedäj litte åftaje åh.

Men nu ser jag att klockan snart är 23:30. Alltså om ett tag.
Det är fan inte bra. Där bröt jag mitt löfte om att somna tidigt...
Skitsamma. Ska endå bara vara hemma och skolka imorgon!
JAG BARA SKOOOOOOJA!
Klart som fan att jag inte ska.

Nej nu ska jag gå och sova. Blir ju jobbigt att somna ensam inatt :(


Kommentarer
Marlene

2008-12-15 @ 17:34:14
marlene

på lördag på lördag på lördag!

2008-12-15 @ 17:34:45
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0