Gud vilken skön helg

Efter skolan på fredagen köpte jag och Hansen glass innan vi åkte hem.
Sen blev det lite käk och chill med Jimmy till idol. Sen somnade vi som stockar.

På lördagen var det underbart fint väder så vi tog en liten promenix. Sen åkte Hansen, men kom tillbaka på kvällen igen. Under den tiden han var bort låg jag på soffan exakt hela tiden, höhö man får jö dä ibland såru vet. Eller visst ja, jag gjorde ju luciafika till mamma och brorsan. Snäll jag är. På kvällen blev det film och mys bah, somdäskava.

Imorse vaknade jag av ett jävla snarkande, knäppande och smaskande från Hansen. Nu förstår jag hur Carolin känner när hon sover bredvid mig... Hur som helst skulle jag iväg till guldsmeden och jobba igen. Roligt att det typ inte kom några barn och pysslade alls. Men jajajaja. Lättförtjänta päningar iallafall. Sen drog jag och Jimmy en god donkisch, jävlar vad jag är mätt nu.

<3



Kommentarer
Petra

Fi fan, vi drog en pirre.

Jag käkade min så fort att jag inte hann bli mätt förns sista tuggan, då dog jag.

2008-12-14 @ 20:11:53
URL: http://petrahh.blogg.se/
Anonym

Hahahaha fan vad gött. Själv smaska jag till rejält med 3 cheeseburgare, strips och cola. FYFAN :P

2008-12-14 @ 20:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0