Gonna be okay, da da doo-doo-mmm

Gårdagen blev räddad som tur var. Jag och min kära kusin Frida intog mormors lilla lägenhet och hade så där mysigt med henne som bara vi kan. Sen trängde vi ihop oss alla tre i hennes säng (som inte ens är en dubbelsäng). Trångt och mysigt. Sen idag har vi bara sprungit på stan och fixat julklappar och mormor bjussade på goan lunch. Grrrrrrrym dag med massor av skratt! Tänk julen med er, kan int bli annat är bra're.

Nu har jag precis duschat. Om en timme är det fullt ös medvetslös som gäller! Inte precis kanske, men fest som fan blir det. Och tro det eller ej, men jag är taggad.
Det blir mat och förfest hemma hos den numera 18-åriga Marlene med alla mina underbaraste. Kan det bli bättre? Sen drar vi till stan och shakar loss till Linda Bengtzing, höhö.

Nej nu ska jag börja supa hörrni, kom så fort du kan Carro!



Kommentarer
marlene

du älskar migggggg

2008-12-20 @ 20:45:28
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0